Przedstawicielstwo w Rzeszowie

Przedstawicielstwo

Serwis dla klientów

Ubezpieczenia indywidualne

Ubezpieczenia dla firm

Często zadawane pytania


Często zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania od klientów

  1. Czy istnieje możliwość ubezpieczenia pojazdu starszego niż 10 lat w zakresie Autocasco?
  2. W jakim terminie można wypowiedzieć obowiązkowe ubezpieczenie OC po kupnie pojazdu z polisąUNIQA TU S.A. i jakie dokumenty są wymagane do przyjęcia wypowiedzenia?
  3. Jakie dokumenty należy dostarczyć do UNIQA TU S.A. po sprzedaży pojazdu?
  4. Czy po sprzedaży pojazdu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia z ubezpieczenia OC/AC/NW komunikacyjne?
  5. Jak można uzyskać zaświadczenie o zniżkach/przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego?
  6. Czy Assistance obejmuje także ochroną pomoc za granicą?
  7. Gdzie można uzyskać Ogólne Warunki Ubezpieczenia UNIQA TU S.A.?
  8. Czy można wykupić koszty leczenia za granicą w przypadku osoby przewlekle chorej?
  9. Do ukończenia ilu lat stosujemy zwyżkę z tytułu wieku posiadacza pojazdu mechanicznego?   
  10. Czy  stosujemy zwyżkę za wiek użytkownika pojazdu poniżej 28 roku życia w przypadku gdy właściciel ukończył 28 a użytkownik nie jest wpisany w dowodzie rejestracyjnym?
  11. Czy w przypadku szkody na jednym z pojazdów tracimy zniżki na pozostałe ubezpieczone pojazdy?
  12. Czy w przypadku pojazdu leasingowanego bądź w kredycie bierzemy pod uwagę zniżki użytkownika pojazdu?
  13. Czy akceptujemy wypracowane zniżki w innym towarzystwie ubezpieczeniowym?
  14. Czy w przypadku ubezpieczenia majątku w UNIQA TU S.A. dajemy dodatkowe zniżki w ubezpieczeniach komunikacyjnych?
  15. Po jakim czasie przepadają zniżki wypracowane z tytułu bezszkodowego przebiegu ubezpieczenia?
  16. Czy zniżki z tytułu bezszkodowego ubezpieczenia komunikacyjnego przechodzą na współmałżonka?